Owczarek Lassie?!


Takie zawołania słyszę prawie codziennie. Moryś dla większość osób jest owczarkiem Lassie, albo psem collie. O ile tego, że jest to oczywiście owczarek szkocki długowłosy dowiecie się już po pierwszym zdjęciu, to o tym, jaki ten mój Szkot tak na prawdę jest oraz co robimy, postaram się Wam opowiedzieć. 
Witajcie zatem. Króciutki opis tego kim jestem i jakie zwierzęta ze mną mieszkają znajdziecie w "o mnie" i "moje zwierzęta".  Na początek napiszę jeszcze dlaczego zdecydowałam się zacząć pisać bloga. W samych postach głównym moim celem jest wstawianie krótkich opisów treningów, czasami zaopatrzonych w zdjęcia/odnośniki do naszego kanału na YouTube. Po co? W pierwszej kolejności tak czysto egoistycznie dla samej siebie - era papierowych pamiętników powoli gdzieś się oddala, a ja potrzebuje notatek z naszych działań, by dokonywać ewaluacji postępów. By widzieć co i jak się u nas zmienia i dzięki temu móc lepiej planować dalsze treningi. Forma bloga jest dla mnie bardzo atrakcyjna - mogę podzielić się doświadczeniami, zapytać o radę lub też sama poradzić coś komuś. Wydaje się być wygodna i pomocna. Sama jestem ciekawa, czy się dla mnie sprawdzi. 

Znalezione obrazy dla zapytania lassie wróć ksiażka

Komentarze

Popularne posty